Cinta Terburai Sequel (collaboration with tengkorok)

Sunday, September 27, 2009

Aku rasa sakit hati dan geram bila mendiat laki nya belagak bagus depan org tua limah.. Nasib dalam poket loar ku terembak pocket knife berjenama Lutorinox.. Seolah semangat Rosli Dhoby menyelami sanubariku.. Aku ambik pisok ya.. lalu nikam nyucok ke dada orang laki macho berambut sting.. Mirip mirip dalam cerita Rosli Dhoby..

Pengawal Kesalamatan Airport sia terkejut bila kejadian ya belaku sekelip mata.. Lantei berlumuran dengan darah.. Limah terpaku melihat aku..bapak ngan mak Limah nerais. Disaat itu aku menatap wajah Limah mungkin utk kali terakhir.. Orang tua Limah bergeletar melihat tingkah laku aku.. Aku cuba nak melarikan diri tetapi aku ditahan oleh Pengawal Keselamatan.. Aku menjerit "Bida’ah!!Lepaskan aku!!! Lepaskan AKU!!!!!!

Aku dibawa ke bilik tahanan sementara, menunggu PDRM sampai ke Airport utk mengambil aku ke Balai Polis.. Sampai sahaja dibalai, aku dibawa ke Bilik Siasatan utk di soal jawab oleh Sarjan Misai yang ganas.. Aku dipukul, diseksa semasa disoal siasat.. Aku menjawab "Aku tidak bersalah" Proses soal siasat agak kejam.. Sehingga aku hampir pengsan dikasari oleh Sarjan Misai.. Siasatan berlanjutan selama 6 jam.. Didera secara Fizikal dan Mental..

(Dalam Waktu Yang Sama)

BILIK FORENSIK

Mayat org laki berambut sting ya di bedah siasat.. Spesimen Air Kencing, Rambut, Kuku, Darah dan isi perut diambil utk diuji di makmal.. Semasa bedah siatan dilakukan.. Terjumpa karung plastik ditemui bahagian Kolon.. Dipercayai dalam karung plastik itu adalah dadah jenis Marijuana.. Dipercayai lelaki itu cuba menyeludup dadah berbahaya masuk ke negeri ini.. Lelaki tersebut dimasukkan kedalam peti mayat.. Identiti lelaki tersebut dikenal pasti sebagai Moktar Bin Jenap.. Pihak polis cuba utk menghubungi keluarga si mangsa.. tetapi tidak dapat dihubungi.. Mayat Moktar ditahan selama 1 tahun sehingga Kes ini selesai..

Limah dalam keadaan duka.. Sukar untuk menerima bahawa lelaki yang dicintainya iaitu aku …membunuh Moktar iaitu kawan karib nya di University.. Setahun Kemudian.. Limah ditunangkan oleh orang tuanya dengan Tauke Kilang Tepung Kunyit.. Seorang yang baik hati berpangkat DATO'.. Limah pon terbuka hatinya menerima lelaki baru dalam hidupnya.. 3 bulan bertunang, akhirnya Limah bernikah dgn Tauke Kilang Tepung Kunyit..

Setahun kemudian, Limah dikurniakan cahaya mata lelaki.. Dan dinamakan Jenot.. Keluarga Limah bahagia.. dan Limah telah lupakan kesemua cerita perit hidupnya sepanjang dia berkeluarga..



Bersambung....

0 ribu komen jak..: